Ustláno na růžích a nad koupelnou

Když jsem v neděli přijela, nebyla jsem si jistá, co mám od svého nového pokoje čekat. Věděla jsem jen, že je přibližně čtvercový, že je v prvním patře (nad hlučným Arabem), a že mám postel nad koupelnou.

 

Teď už toho vím trošku víc – studio je studií v růžové, díky opravdu jedinečné akustice dvorečku probudí tátu Arab a mě alarm od auta o ulici vedle a postel bych popsala spíše jako na koupelně, než nad ní.

Kromě nových poznatků o pokoji jsem v průběhu zabydlování učinila mnoho dalších užitečných objevů, například že mýt nádobí a postavit si vedle hrnek s čajem není dobrý nápad, pokud nechcete čaj se saponátem, že žehlit záclony je práce pro vraha, nebo že Poe nebere žádné ohledy na ubohé slečny, které pomáhají maminkám s větným rozborem do ročníkové práce.

Až na pár podobných malých zádrhelů je pokoj nádherný. Je tu:

  • Velké (neumytelné, věřte mi, snažila jsem se) okno s výhledem do dvorečku a sousedovy zahrady

20160826_194041

  • Kuchyňka s nádherným hrníčkem po předchozím nájemníkovi, který se dokonale hodí k tomu, co jsem si přivezla

20160826_194205

 

  • Věhlasná postel na koupelně

postelnadkoupelnou

  • Dvě kočky, které se rády procházejí po dvorečku (ale jen Brigitka se nechá vyfotit)

20160822_084202

Vzato kolem a kolem myslím, že jsem s bydlením dopadla na všechny čtyři a máma má už dopsanou ročníkovku, tak zítra začneme s výlety.

