O goistech a jiné zvířeně

Každý středeční večer se z různých koutků Dublinu schází goisté do Toners pub v centru a ani já nejsem vyjímkou.

Toners pub je v podstatě klasická hospoda – malé stoly, spousta lidí a hluku a televize s fotbalem – a go se hraje na zahrádce. Za poslední dvě návštěvy jsem se pozdravila s většinou dublinských goistů, které jsem znala z kongresů, a dokonce jsem poznala pár nových!

Asi nejzajímavější je John, kterého jsem potkala minulý týden, a který chodí na Trinity. Bohužel jsem ještě nezjistila, co přesně studuje, ale všichni známe goisty: má tak 90% šanci, že studuje IT nebo fyziku.

Kromě výletů do centra si užívám i zbytku Dublinu, v neděli jsme šli do Phoenix parku, kde jsme potkali labutě, co se zatvrzele vyhýbali mámě, dokud tu byla, tak tady je má:

20160904_1405282

Dále jsme potkali místní stádo jelenů, ale ti se s námi nechtěli kamarádit 😦

20160904_1438591

A cestou domů jsme se stavili u muzea moderního umění se podívat na sochy. Jedna série se mi opravdu moc líbila:

Dneska jsme jeli na Great Sugar Loaf (a jestli si nemyslíte, že to je nejroztomilejší název pro horu co jste kdy slyšeli, tak nevím, co znáte za super hory) a měli jsme nádherné počasí 😀

Autobus domů nám ujel o čtvrt hodiny (jezdí jednou za hodinu), šli jsme tedy do hospody na horkou čokoládu a pale ale a zjistili jsme (protože Irové jsou zvídaví a nemohou nechat lidi sedět bez popovídání si  😀 ), že se barman kamarádí s profesorem computer science na Trinity.

Leave a Reply

