The Kid Who Ran For Class Rep

Tento týden proběhly volby zástupce třídy. Irsko si pomalu (velice pomalu) začíná všímat, že je podzim a knihovna je super.

Za normálních okolností by volby zástupce třídy byly docela obyčejnou záležitostí – našel by se jeden člověk ochotný se o to postarat a konec. To bych ovšem nemohla studovat CSL. U nás se (jak už víte) našli kandidáti čtyři, i když si to dva docela rychle rozmysleli. A jak všichni víme, že jediný způsob, jak si vybrat mezi dvěma kandidáty, je uspořádat debatu.

debata

Proto jsme měli ve středu debatu se vším všudy – s moderátorem, připravenými otázkami i otázkami z publika a spoustou zmatených kolemjdoucích. Volba to byla opravdu těžká – Vahe má zkušenosti s třídním zastupitelstvím a kontakty v Googlu, Lorcan už je druhým rokem ve Student Union na Trinity a navrhl v zimě třídní bruslení! Výsledky ještě nejsou, dovolilo se teprve včera, ale všichni jsme moc zvědaví.

Co se jiných školních věcí týče, počítačová část oboru je jednoznačně zábavnější, dokonce i Introduction to Computing se začíná rozjíždět! Myslím, že je to protože ve francouzštině se stále ještě věnujeme základům a lingvistiku mámě jen dvakrát týdně a přestože má nesmírně zajímavá témata, nemůžeme jít příliš do hloubky. 😦 Programování napomáhá i pozitivní myšlení, které z computer science laborek doslova vyčtete.

20161005_1704091

Nenechte se ale oklamat! Vysoká škola ale není procházka růžovou zahradou! Zrovna dnes mi hrozila potupná smrt nedostatkem vitaminu Č (neboli četby) – dočetla jsem už všechno (ne, Duškové mluvnici na pozadí současné angličtiny ne, jen to zábavné), co jsem si přivezla z Čech, musela jsem tedy vyrazit do knihovny pro víkendovou četbu a než jsem ji našla (sbírku Kiplingových povídek a básní), narazila jsem na pár známých tváří.

20161007_1545211

Byla to vskutku náročná výprava, než jsem našla vhodnou knihu, zasekla jsem se asi u deseti jiných.

Leave a Reply

