Bubáci pro všední den

Brzy bude Halloween! Brzy bude Halloween! Brzy bude Halloween!

A jelikož jsem v zemi kde se Halloween pořádně slaví, tak budu slavit taky! Už jsem se začala připravovat, vydlabala jsem dnes nejkrásnější dýni v celém Irsku.

Celé Irsko je najednou plné strašidel – ve výlohách, v oknech, v bytě pode mnou a samozřejmě je tu postrach blížícího se prvního testu z programování. Mezi další hrůzy patří absence koření do perníku v irských obchodech (zítra nebo pozítří se zkusím podívat do nějakého polského) a samozřejmě ta děsivá malá potvůrka co mi sedí v okně.

Nějaký rozmarný duch se rozhodl mi (zase) zacpat odpad do sprchy, vydala jsem se tedy podél kanálu pro patřičnou chemikálii a hádejte koho jsem cestou potkala? Labutě!

Příští týden k nám možná přestoupí slečna z Computer Science and Business (myslím), prý ji nebavily Electronic Technologies (v podstatě fyzika), tak jí provedu po francouzských hodinách, snad se jí budou líbit :).

2 thoughts on “Bubáci pro všední den

  1. To mi nejde do hlavy ten název. Vždyť je to knížka z šedesátých let, celkem nijak známá. Autor Karel Michal. Nebo je to náhoda?

    Like

Leave a Reply

