Cvičení ve Psaní

První týden zpátky na Trinity po krásných Vánocích v Praze byl náročný. Velice náročný. Prakticky zmírám… trochu, ne moc, to bych si nemohla užívat začátek irského jara. A taky jsem musela napsat esej na lingvistiku.

Jak zajisté všichni víte z četby mého blogu (původně jsem ho chtěla psát každý týden), psaní je bezpochyby mým úhlavním nepřítelem – napsat přes dvě stě slov je úkol hoden Herkula a pět set je pomalu zázrak (možná bych se měla zase začít snažit o jeden týdně, trocha psaní navíc by mi zjevně prospěla :)). Dokážete si tedy zajisté představit mé nadšení, když jsem musela napsat 2500 slov dlouhou seminární práci na lingvistiku. Po dlouhém, předlouhém váhání jsem si vybrala téma “Language and Immigration” a proplahočila se jeho psaním. Konečný výsledek je sice trošku kratší než by měl být, ale snad bude i tak v pořádku.

Psaní skončilo v sobotu, v neděli jsem si trochu oddechla a v pondělí jsem mohla vyrazit s nadšením na ranní dvouhodinovku matematiky ;). Popravdě to není tak špatné, začínáme tento semestr logikou, tak se v hodinách docela bavím – valnou většinu látky už znám (a nemusím se proto stresovat, že něco nechápu)  a čas od času se naučím něco nového :D.

S novým semestrem mi začínají nové předměty a v programování budeme dělat nové programy – LaTeX a Prolog. Nové předměty asi nejvíc ze všech potěší mámu, mám fonetiku a syntax. Všechny ostatní (hlavně Mikše, Marunku a Lenku, oni jsou hrozně trpěliví, ale i tak je moje každotýdenní několikahodinové stížnosti musely pomalu přestávat bavit) zajisté potěší, že nemám computing. (MWUHAHAHAHA!!!)

Irové považují únor za první jarní měsíc, ale jaro je tu už v lednu. Trochu se mi sice stýská po sněhu a je mi líto, že jsem ho valnou většinu v Praze prostonala, ale je hezké jít ráno do školy kolem kvetoucích stromů a keřů a květin. Člověka to dobře naladí, i když má to ráno třeba dvě hodiny matiky.

narcisy-st-stevens-green

Leave a Reply

