Tři lidi ve člunech a kočka

Přijela za mnou Lenka, jeli jsme na kanál a někdo mi nakukuje do okna.

Lenka přijela ve čtvrtek. Moc jsem se na ní těšila, popravdě jsem v noci na čtvrtek skoro nemohla usnout 😀 a asi proto jsem si při převalování z boku na bok všimla neobvyklého stínu na zdi. Stín byl kulatý, pohyboval se, a přiznám se, že mi trvalo několik vteřin než jsem v něm rozeznala obrys kočičí hlavy. Naštěstí jsem vycvičená od svých vlastních koček a tajuplné stíny (nebo dokonce zvuky) za oknem mě příliš neznepokojují. Jen je mi líto, že kočka odešla, než jsem jí mohla podrbat za ušima.

No, po tomto malém dobrodružství (a po několika věčnostech ve čtvrtek dopoledne) Lenka konečně přijela :D. V pátek jsme si prošly centrum Dublinu a Trinity (dokonce se mi jí podařilo propašovat do knihovny) a dnes jsme s tatouchem vyrazili na kanál, přesněji řečeno na Royal Canal. Podle předpovědi mělo být převážně oblačno a občas mělo vysvitnout slunce, tak jsme se s Lenkou obě moc těšily.

 

 

V Maynoothu jsme si koupili jídlo na cestu, nafoukli jsme kajaky a vyjeli jsme. Moc nám to zezačátku s Lenkou nešlo, ale rychle jsme si zvykly – Lenka na kajakování a já na jiný typ kajaku (kratší a širší, který hůř drží směr, prvních pár kilometrů jsem po kanále prakticky tančila polku jak jsem se točila) a pádla. Zrovna když jsme dojížděli ke třináctému zdymadlu (kde straší), začalo pršet. Zastavili jsme se tam tedy na oběd.

 

 

Když jsme zase vyrazili bylo opět jen oblačno… asi deset minut. Pak začalo zase pršet. Kajakování v dešti za moc nestojí, tak jsme výlet ukončili už v Leixlipu a vrátili jsme se do Dublinu.

Lenka v TCD mikině
Lenka s sebou má jen jednu mikinu, která je mokrá z kajakování, tak si půjčila mojí školní.

Tatouch vyvěsil fotky zde.

Leave a Reply

